dissabte, 25 d’abril del 2015

VOCABULARI EN ANGLÈS

Un dels aspectes que trobo que són més importants de qualsevol llengua és el vocabulari i a la llengua estrangera, jo diria que més, ja que la solen treballar només a l'escola. Abans (i encara avui dia) el que es solia fer eren fitxes i aquesta manera de treballar el vocabulari, fa que molts nens s'aborreixin i no estiguin motivats.

Un dels aspectes que trobo que són més importants de qualsevol llengua és el vocabulari i a la llengua estrangera, jo diria que més, ja que la solen treballar només a l'escola. Abans (i encara avui dia) el que es solia fer eren fitxes i aquesta manera de treballar el vocabulari, fa que molts nens s'aborreixin i no estiguin motivats.

És per això que s'han de buscar noves maneres de treballar-ho i sota el meu punt de vista, l'ús de les noves tecnologies a les escoles, afecten molt positivament a la motivació dels infants.
Hi ha aplicacions per a dispositius mòvils, tablets i iPads que tenen molt bons continguts, estan molt ben estructurats i són molt fàcils d'entendre i d'utilitzar per la mainada.

A continuació deixo un exemples:


  • English for kids: És una aplicació gratuïta per a l'aprenentatge d'Anglès dedicada als nens. Hi ha diverses lliçons que porten diversos temes, entre ells trobem els animals, el cos, la roba, els colors, les fruites i verdures, etc.
  1. Interactivitat: Selectiva. L’usuari interactua amb els continguts preguntant i el sistema respon. Pel que fa el model SAMR, es trobaria a l'apartat de millora, concretament a Augment, ja que la teconologia substitueix una eina millorant el seu funcionament.
  2. Interfície: Fàcil d'usar i interessants gràfics que fan que sigui més atractiu pels nens. Té la part on pots visualitzar les imatges amb el nom corresponent de la imatge i la manera de pronunciar-ho i després està la part de prova, on l’alumne ha d’escollir quina de les dues opcions és la correcta. Un cop acabada la prova (9 imatges) surten 9 estrelles i si estan pintades significa que els exercicis estan ben fet i si no, és que estan malament.
  3. Utilització a l'escola: L’utilitzaria bàsicament per reforçar i ampliar d’una manera més amena el vocabulari dels nens. Aprendrien a través del joc. A més, trobo que és molt positiu que es pugui escoltar la pronúncia de les paraules, perquè d’aquesta manera els nens poden anar repetint-les i anar-les assimilant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada